Enterprise Device Manager

Fiti bine informati cu privire la starea echipamentului - in orice moment

INAPOI

Fiti bine informati cu privire la starea echipamentului - in orice moment

Productivitatea unei companii poate fi influentata mult prin utilizarea unor echipamente multifunctionale digitale. Pentru a indeplinii acest rol important, echipamentele trebuie sa fie disponibile tot timpul si alimentate cu toner cu regularitate. Un mediu de echipamente care creste nu este usor de supravegheat, iar rapoartele de eroare nu pot fi administrate centralizat. Ramanerea fara toner din cauza unei intarzieri in procesul de comanda, poate duce la o intrerupere majora a fluxului de lucru al companiei. Enterprise Device Manager ofera solutia ideal pentru aceste probleme. Aceasta solutie bazata pe server trimite informatii referitoare la status si contor de la toate echipamentele direct catre administrator. Ca urmare, orice lipsa de toner este inregistrata imediat astfel incat sa poata fi comandat si livrat in timp. Acest lucru permite eliminarea defectiunilor reducand considerabil costurile de administrare.

De ce este Device Manager asa special ?

Monitorizarea cerintelor echipamentelor centralizata.

Device Manager, o aplicatie de tip server, este capabila sa monitorizeze aproape toate echipamentele instalate in retea. Notificarile sunt trimise instant pe email direct catre administratorul IT sau unui operator responsabil atunci cand nivelul hartiei este scazut, cand se intampla blocaje sau alte incidente, pentru a reduce timpul de raspuns. In plus, Device Manager transmite automat nivelul tonerului prin email si permite accesul de la distanta la datele din contor.

Administratorul IT este asistat cu o functie de instalare repetativa, evitand astfel sarcinile care se repta din retea. Atunci cand apar schimbari in retea, echipamentele pot fi ajustate foarte usor.

Departamentele, grupurile si diviziile pot fi regrupate cu acces la echipamente predefinite. Cu toate acestea, daca utilizatorul are nevoie de acces catre un alt echipament ineo, Device Manager ajuta utilizatorul cu un link catre Web Connection, interfata cu utlizatorul pentru echipamentele din retea.

In afara de o functie usor si clar de folosit care economiste timp prin “Device-Search” este posibil sa restartezi echipamentul atunci cand s-au facut schimbari in setarile de retea ori pentru a sterge o eroare. Acest lucru permite Administratorilor IT sa salveze timp imens, in special in retelele cu distante mari intre echipamente sau aflandu-se in cladiri separate.

Daca aveti in vedere introducerea pentru prima data in firma a Managementului Centralizat al Flotei de Echipamente, atunci Device Manager este fara indoiala cea mai buna alegere de inceput.

Ce ofera Device Manager?

  • Inregistrarea si managementul echipamentelor in retea
  • Cautare echipament/detectarea cu filtrare IP
  • Status echipament/monitorizare/notificare server
  • Configurare Sistem/Grup
  • Notificare email:
    • Nivel scazut toner
    • Nivel scazut hartie, blocaje hartie
    • Usa deshisa, tava iesire plina etc.
    • Rapoarte de avertizari si erori
    • Recuperare sistem

Citire contor echipament cu acces lunar/anual avand urmatoarele detalii:

  • Color, alb-negru
  • Copiere, printare, scanare/fax
  • Identificare versiune firmware
  • Configurarea si evaluarea accesului utilizatorilor ce pot fi accesate prin modulele optionale Enterprise: Authentication Manager si Account Manager
  • Setarile serverului pot fi exportate catre servere externe
  • Restartarea echipamentului de la distanta
  • Functie de cautare a echipamentelor
  • Filtrarea setarilor in meniuri separate