ineo Remote Care

Sprijin maxim, valoare maxima - prin diagnosticarea si mentenanta de la distanta

INAPOI

Sprijin maxim - valoare maxima

Acest lucru vi se pare familiar? Echipamentul dumneavoastra multifunctional este lipsit de abilitati de comunicare. La sfarsitul lunii, tot trebuie sa verificati contoarele si nivelul de toner. Informatile trebuiesc transferate, tonerul comandat si eventualele disfunctionalitati raportate catre centrul dumneavoastra de servicii. De acolo, informatile relevante sunt transmise la departamentul responsabil. Un proces cu totul consumator de timp. Multumita ineo Remote Care, nu mai aveti nevoie sa va faceti griji cu privire la rapoartele de contoare sau disponibilitatii echipamentului!

Descriere

ineo Remote Care este un sistem inteligent de raportare care conecteaza echipamentul ineo la centrul dumneavoastra de servicii. Rapoarte de stare, citirea contoarelor, rapoartarea problemelor si informatii despre starea consumabilelor sunt trimise direct catre centrul de service prin intermediul unui modem, instalat direct pe echipament (link GPRS)  sau prin email. ineo Remote Care permite de asemenea centrului de service un raspuns  rapid in problemele de suport prin ajustarea centralizata atat a echipamentului cat si a software-ului pentru a optimiza calitatea copiei si a printului prin reconfigurarea sau restartarea echipamentului. Pentru dumneavoastra, aceasta inseamna ca posibilele erori sunt detectate si remediate la timp prin intermediul ineo Remote Care, inainte ca acestea sa devina evidente, fara nici o deplasarea la echipament din partea echipei de service!

Asistenta pro-activa

Prin trimiterea automata de rapoarte de stare si date catre centrul de service, posibilile defectiuni sunt rapid diagnosticate si remediate dintr-un stadiu incipient. De exemplu, in cazul blocarii frecvent a hartiei, echipa de service poate reactiona rapid si sa inlocuiasca piesele de uzura necesare, evitand o intrerupere iminenta a echipamentului.

Administrare mai putina

Citirea contoarelor este inregistrata automat si trimisa centrului de service pentru decontare. Prin urmare, nu mai aveti nevoie sa trimiteti manual aceste informatii. O economisire semnificativa de timp si efort! Citirea contoarelor este efectuata in functie de formatul de hartie, modul de copiere sau printare si face mai usor verificarea costurilor de operare a echipamentului.

Livarea de toner automata

Centrul de service este informat automat asupra statusului consumabilelor echipamentului, si livreaza in mod curent consumabilele a caror nivel a scazut sub nivelul agreat. Aceasta inseamna ca nu mai este nevoie sa verificati nivelul consumabilelor. Stocarea de consumabile este un lucru de domeniul trecutului - astfel se face economie de efort, timp si spatiu.

Securitate

ineo Remote Care foloseste doua canale de comunicare cu centrul de service; GPRS sau email. Transmisia se bazeaza pe cerintele dumneavoastra specifice companiei si orientarii IT. Vom fi fericiti sa va ajutam si sa va sfatuim pe acest subiect. Orice metoda ati alege, fiti siguri ca datele dumneavoastra sunt in siguranta. Numai datele relevante la echipament sunt transmise si nici o informatie referitoare la copii sau printuri, ceea ce inseamna ca este imposibil de a accesa datele companiei.