Enterprise Account Manager

Atunci cand se analizeaza organizarea si optimizarea costurilor de printare, este necesar de a captura toate cheltuielile de copiere si printare. Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra costurilor de printare si asocierea lor conturilor individuale este o sarcina dificila in orice organizatie. Motivul pentru acest lucru se afla in folosirea de echipamente diverse individual in departamente. Aici Enterprise Account Manager ofera transparenta prin distribuirea datelor de acces ale utilizatorilor catre conturi si centrele de cost predefinite. In plus, restrictiile de acces ale utilizatorilor pot fi definite si mai mult pentru reducerea costurilor cum ar fi stabilirea de restrictii de volum.

INAPOI

Controlul eficient al costurilor prin analiza accesului utilizatorilor

Controlul accesului utilizatorilor si drepturilor de utilizare sunt de importanta vitala atunci cand se analizeaza costurile si functionarea echipamentelor multifunctionale digitale.

Conturile si accesul utilizatorilor pot fi create centralizat cu cateva clicuri de mouse folosind Authentication Manager, modulul software corespunzator din Enterprise Suite.

Cand si cat de des un departament sau un utilizator printeaza, copiaza sau trimite fax-uri, fie alb-negru sau color si pe care echipament? Functioneaza echipamentul la capacitate maxima? Intrebari bune la care Account Manager – aplicatia centralizata de server va poate da raspunsurile corecte.

Avand in vedere costurile de printare si copiere, Account Manager poate afisa costurile rezultate - ca o diagrama sau grafic cu o varietate mare de optiuni de afisare. Odata ce administratorul a intrdous informatiile relevante, costurile sunt automat calculate fara vreo interventie suplimentara si rapoartele sunt trimise pe e-mail. Functiile de export integrate accepta tipuri de fisiere obisnuite si ofera informatiile intr-un mod convenabil pentru a usura munca la aceste rapoarte.

Pentru rapoartele solicitate este posibil sa se foloseasca unul dintre cele 10 sabloane sau sa creati un sablon personalizat.

“Print Log Tool” poate include imprimantele de birou si echipamentele instalate local.

Cum puteti beneficia

  • Diagrame sau grafice dinamice obtinute din citirea contoarelor si sortate in functie de:
    • Utilizatori / conturi acces
    • Perioada / timp de utilizare: zi, saptamana, luna
    • Echipamente
    • Functii controlabile: printare, copiere, scanare, fax, box
    • Color, alb-negru
    • Formate de hartie
  • Tabele/Grafice exportate in *.xls, *.xlsx, *.csv, *.txt sau *.xml sau transmitere automata prin e-mail.
  • Interfata de utilizare usor de folosit
  • Configurarea nivelurilor de restrictie dinamice, cum ar fi maxim 100 de printuri color pe utilizator saptamanal.
  • Nivel de avertizare atunci cand se atinge 80%/ 90% din nivelul maxim de restrictionare
  • Determinarea costului pe pagina si afisarea costului total in rapoartele de analiza
  • Sabloane de analiza individuale sau predefinite pentru rapoarte
  • Functie calendar pentru crearea de rapoarte clare si rapide
  • Paliere de stabilire a preturilor, cum ar fi cel mai mic pret pe pagina de la un volum de 1.000 de pagini pe luna
  • Extinderea analizei costurilor la nivel de imprimante locale prin Print Log Tool
  • Salvarea sabloanelor de raportare pentru folosirea lor recurenta si analize automate
  • Operare de tip pagina web de catre administratorul IT